poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Piękno jest w Tobie

Witajcie Kochani! Dziś znów przynoszę ze sobą layout - i tych layoutów będzie wkrótce więcej. 

Jakkolwiek moją ulubioną formą scrapową są albumy, tak falami mam czasem ochotę na większą ilość scrapów. Zatem rzutem na taśmę, czy też - poddając się tej twórczej fali, powstał jakiś czas temu layout z jednym z moich ulubionych (i chyba scrapowanych już wielokrotnie...) zdjęciem Róży. 
Udekorowałam je za pomocą najnowszej kolekcji Magicznej Kartki - Najpiękniejsze Chwile
Bardzo to "wdzięczna" kolekcja, bardzo uniwersalna i... pastelowa. Jakkolwiek nadal błękity i fiolety nie są na szczycie moich ulubionych kolorów, to dzięki takim właśnie uroczym kolekcjom, z których można stworzyć bardzo wiele, na wiele różnych okazji - coraz odważniej się do tych kolorów przekonuję. A elementy, które występują w kolekcji aż proszą się o precyzyjne wycinanie, co z kolei bardzo lubię i zaczęłam je wycinać już w pociągu, wracając z urlopu :) 7 godzin podróży nie poszło na marne!



W tle wykorzystałam też maskę Agaterii wraz z agateriową pastą - bardzo "sztywną", świetnie, wyraźnie oddającą wzór maski. 





Dziękuję za odwiedziny i życzę Wam fantastycznej reszty tygodnia! 
Zacznijcie ten tydzień czymś twórczym! 

2 komentarze :

Patty O'Malley pisze...

Fantastic layout, Karola!

AniaTworzy pisze...

wow ale precyzyjnie wyciete ! cudny layout!

LinkWithin

.